۲ پاسخ

عزیزم اینایی که موافق این حکومتن فکر میکنن ماها عاشق چشم ابروی ترامپیم نه والا اونم به خاطر منافع خودش داره تلاش میکنه که طبیعیه من از کسایی این روزا عصبیم که دچار سندروم استکهلم شدن والا کسی که مارو به این بدبختي جنگ مشکلات اقتصادی کشوندن فقط این حکومته بخدا فهمیدنش چندان سخت نیست

الان زجه ها مادر کسی ک ترامپ زده کشته رو دیدم بخدا کارما 18_19دی دارن پس میدن و باور هم ندارن، اون جوونا ک الکی کشتن خدا دارن

سوال های مرتبط