بچه ها سپه و میشه کارت کشید
#فرزندپروری

۱۲ پاسخ

خیر هک شده.
روشون نمیشه بگن میگن اختلال.
والا اونقدر ضعیفه که بار دوم داره هک میشه و براشون تجربه نشده راهکار درست حسابی پیدا کنن.پول مملکت و معلوم نیست چیکار میکنن

اون از موشک هامون که تو آسمون خاموش میشه اینم از سیستم بانکی.والا زیادی مغرور شدیم

سپه خداییش سری قبلم همین بود .
دیگه باید جمعش کنن ناترازی هم زیاد داره

از دیروز ظهر هک شده

اختلال اینترنتی مثل اینکه هک کردن

نه گلم ملی و سپه هم شده

نه منم کشیدم نشد

ملی و سپه قطع

ن عزیزم
نیم ساعت پیش کشیدم خطاداد

یک ساعت پیش با ملی شارژ گرفتم درست بود

ما همه پولامون تو ملی 😐
درست میشه نگران نباشین دفعه قبل یک میلیارد پول خواهرشوهرم تو سپه بود خودش انگار ن انگار من بجاش خودخوری میکردم

برا من ملی و رفاه اپلیکیشن کار نمیکنه

سوال های مرتبط