اونایی که دوقلو داشتند کی زایمان کردید ؟؟

۳ پاسخ

38 هفته زایمان کردم دقیقا سال 1392 سزارین شدم

۳۴ ب بعد باید منتظر باشی ولی تا ۳۷ بودن

معمولا بین ۳۵ـ۳۶ برمیدارن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی