۴ پاسخ

اره با اینکه کامل شل میبندم

من که نمیبندم اینجوری راحت ترم

من کلا نیم تنه میپوشم
سوتین سخته با اینکه دوتا شیردهی خریدم ولی خیلی سینه م درد میاورد

سوتین ی سایز بزرگتر ببند هم راحتی هم شیرت خشک نمشه

سوال های مرتبط

مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی