من امروز 8 روزہ ہنو دارم
من فقط روز اول و دوم خون ریزی داشتم بقیه اش لکه اس تاالان
نمیدونم چرا اینطوریم
۳۶ روز طول کشید
هنوز دارم
حدودا ۴۰ روز آخراش دیگه لکه بینی
من نزدیک دوماهم تموم بشه هنو لکه بینی دارم
من هنوز دارم
من هنوز دارم ولی خیلیییی کمه
داره میشه یکماه
۱۰ روز بعدش دیگ لکه بینی
من تا 40روز رو داشتم،، خیلی اذیت شدم، تا رفتم دکتر ی سوزن زدم بهتر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.