۱۱ پاسخ

۱۱روزه تا الانم دارم

شما یبوست نگرفتین بعد سزارین؟

اوه ینی باید تا ۴۰ روز نوار بهداشتی داشته باشیم ۹ماه راحت بودیم حالا باید تا ۲ماه پشت هم نوار بزاریم

تا الان ک ۱۹ روزه زایمان کردم کم و پیش گاها خونریزی دارم

والا من الانم دارم 😒💔

من هنوز دارم

خونریزی تا ۲۰ روز لکه هم هر از گاهی

تا چهل روز خون ریزی داشتم بعدش شد لکه باز شد خون ریزی تا ۶۰روز داشتم

من هنوز خونریزی در حد پریودی دارم نمیدونم طبیعیه یا نه

تا چهل روز

چهل روزگی

سوال های مرتبط

مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی