هیچی منم سرد نذاشتم دوماهگیش فقط گرم گذاشتم
منم هیچی نزاشتم
من وقتی خواب بود میزاشتم ولی میتونی نداری فردا همون گرم و بزاری
کمپرسم خالی نزار رو پاش به یه پارچه ای بپیچون بعد
من اصلا نزاشتم نه گرم نه سرد واسه هیچکدوم واکسناش
ولی اگر میخای بزاری یه حوله با آبگرم خیس کن حسابی آبشو بگیر یکم تکونش بده خنک میشه اونو بزار که بچه شوک نشه
من هیچی نزاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.