پسرمن همینطور شده بود دوتا دکتر بردن، هردو گفتن بخاطر دندون،جیش و پی پی شون اسیدی شده و اینجوری میشن
با زینک پوشش بدین
عزیزم چند ماهگی ختنه کردیش؟؟
عزیزم ب چه روشی ختنه کردی
ببخشیدا شومبول پسرت ماشالا چ بزرگه🤣🤣مال پسر من گم میشه میشه مثل دکمه 🤣🤣🤣
فلفل دلمه ای میسوزونه کلا فلفل نباید بدی هیچ مدلشو الرژی میده
نه سوخته عزیزم
پماد فیروز بزن
سیب ندادی یا پوره سیب اگه حساسیت پروتین گاوی داره نباید بدی
تو مای بیبی شاید سوخته پودر بچه یا کرم بزن
سوخته حساسیت که فقط یکجا نمیزنه
نه حساسیت نیست به نظرم پوشک خیلی مونده پماد زینک اکساید فیروز کودک بزن
پماد سوختگی بزن ببین خوب میشه شاید سوخته چی دادی بهش حسایت داشته
ببرش دکتر خودت گرمی نخوردی ؟
و اینم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.