رفتم سونو اون اخری ک دورش خط کشیدن چیه واسه بچم بد نیست

تصویر
۴ پاسخ

نترس ببری پیشه دکترت احتمالا یه چیزی میده
چک می‌کنه تو۲۸هفته

کیست داری یا خودت یا جنینت منن جنینم داره تو انومالی معلوم شد

جنسستش چیه

کیست داری ولی نترس ارزبین میره من انتی کیست گرفتم انومالی رفع شد

سوال های مرتبط

مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی