۸ پاسخ

دختر منم تو۹ ماهگی قدش ۷۰ بود بالای خط ن
سبز نمودار یعنی الان باید بگم کوتاه!!!؟

من قدش ۷۱😐

بستگی ب وزنش داره من اویل ده ۷۷ بود‌گفت خوبه

والا پسر من نه ماهگی قدش حدود ۷۵بود بالای نمودار سبز بود

نه کم نیست خیلیم خوبه

سوال منم هست

مگه برای افزایش قد بچهها باید چیزی داد ؟
تپلی رو شنیدم و حالا یه چیزی
ولی قد بچه به ژنتیک ربط داره
بخصوص به پدر

توی فرنی ها و غذاهای شیرینش پودر سنجد بریز توی سوپ و غذاهای دیگش جوانه های حبوبات بزن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی