کیا اسم پسرشون ایلیا ست یه لحظه بیاین لطفا

۶ پاسخ

منم میخواستم علی یا امیر علی بذارم دیدم زیاد شده این اسم از اونجایی که عاشق اسم علی و امام علی هستم و ایلیا اسم دیگه ی امام علی هست میذارم ایلیا عاشقش شدم ایلیا اسم عبری هست برام مهم نیست هرچی باشه ایلیا میذارم به نیت و عشق امام علی😍😍😍

من.....💙🥹

اسم پسرم ایلیاست 💙😍البته اولش همه میگفتن این اسم دخترونست😑دیگه منم گذاشتم تا چند وقت همه میگفتن دخترونه دخترونه بعد دیگه الان عادت کردن نمی‌دونم با کدوم عقلی میگفتن دخترونه

من میخواستم اسمشو بذارم امیرعلی
ی شب تو هیئت همسرم برگشت گفت اسمشو میذارم ایلیا من ناراضی بودم اخرسرم شناسنامشو ایلیا گرفت
بعدا فهمیدم که ایلیا اسم حضرت علی تو کتاب توراته یعنی همون امیرعلی میشه
خانوادم مخالف بودن صداش میکردن امیرعلی 😂😂ولی الان ایلیا ی جوری ب دلم نشسته که خداروشکر میکنم اسمشو گذاشتم ایلیا

ایلیا که اسم قشنگیه یه جورایی اسم امام علی هم هست نمی‌دونم زبان رومی هست یا چی...

بله من

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسین مامان آرسین ۱۱ ماهگی