۵ پاسخ

پلارژین بده
اسپری بینی بزن
یکم سوپ و اینام بده

دخترمنم فقط ابریزش بینی داره بهش پلارژین میدم

وای پسره منم سرما خورده خب نمیشه 😑😑😑

اوف آیهانم دو روز آبریزش بینی داره تب داره بچم بی جونه

اسپره بینی بزن تند تند

سوال های مرتبط