تبریزیا یه احوال از خودتون بدید خوبید؟

۷ پاسخ

طرفای ما زیاد صدا نمیاد فقط صدا جنگنده شنیدم اونم چون سر کوچه بودم تو خونه نمیاد صدا

چوخ پیسی دی

یاریم جان اولدخ

خوبیم به ظاهر

من صدای بلندی نشنیدم طرفای ما زیاد صدا نمیاد

وااای الان چندتا پشت سرهم زدن صداش خیلی زیاد وحشتناک بود فقط مرکز شهرو نزده بود ک اونم ب شوهرم زنگ زدم سرکار بود تومرکزشهر گفت اینجارم زدن خدافظ دیگه هرچقدر زنگ میزنم نمیگیره😢

کجارو زدن؟؟؟
من دست و پام میلرزه

سوال های مرتبط

مامان رادین👶 مامان رادین👶 ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی