طرفای ما زیاد صدا نمیاد فقط صدا جنگنده شنیدم اونم چون سر کوچه بودم تو خونه نمیاد صدا
چوخ پیسی دی
یاریم جان اولدخ
خوبیم به ظاهر
من صدای بلندی نشنیدم طرفای ما زیاد صدا نمیاد
وااای الان چندتا پشت سرهم زدن صداش خیلی زیاد وحشتناک بود فقط مرکز شهرو نزده بود ک اونم ب شوهرم زنگ زدم سرکار بود تومرکزشهر گفت اینجارم زدن خدافظ دیگه هرچقدر زنگ میزنم نمیگیره😢
کجارو زدن؟؟؟
من دست و پام میلرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.