۱۱ پاسخ

من چندباره دارم سایز یک 22 تایی میخرم 240🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
قیمت قدیم که 140 تومنه دیگه گیر نمیاد

من دخترم ۲/۷۰۰ بود ولی ازاول سایز یک گذاشتم صفر کوچیک بودبراش تا نیومده زیاد نخر میبینی استفاده نمیشه

من سایز ۱ و ۲ و ۳ و ۴ از هرکدوم شوهرم دو یا سه بسته گرفته . یک بیشتر نگیری کارایی نداره اگه قیمت قدیم داره ۲ و ۳ بگیر

من ۲۲عددیشو میگیرم ۱۴۵تومن
انبار نکن عزیزم یهو کوچولو میشه بدرد نمیخوره

دو بسته سایز یک دارم ۴۰ تایی ب پسرم کوچیکه باید دو ببندم☹️☹️🤣🤣🤣

من سایز دو ۴۴تایی امروز خریدم ۴۴۰تومن

مبارکه ولی چه خبره مگه؟قراره قحطی بیاد؟

خيلي يكدفعه اي گرون شد من ديروز سايز يك و٢٢تايي از يه مغازه خريدم ١٣٧تومن
رفتم يه مغازه ديگه٤٠تاييشو گذاشته بود٤٠٠وخورده اي🤦🏻‍♀️

اره خوبه منم سایز دو ۴۴ عددی گرفتم ۳۷۰ دوتا خریدم بعد برم سه بخرم

سایز صفر هم نیاز میشه؟

منم میگم بریم بخریم باز خدایی قیمتش خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی