۴ پاسخ

روی قوطی شیرخشک نگاه کن نوشته هفته هاشو ک چقد بدی

اصلا تا قبل از ۱ ماهگی از ۳۰ بیشتر بهش نده کولیک بیچاره ات میکنه نهایت سیر نشده دو ساعت و بکن یک ساعت بهش پستونک بده

منم حس میکردم با ۶۰تا سیر نمیشه ۹۰تاش کردم همون ۶۰تا خورد😂

عزیزم چ مارکی میدی ؟,منم می‌خوام بگیرم برا دخترم نمیدونم چ مارکی خوبه

سوال های مرتبط