روی قوطی شیرخشک نگاه کن نوشته هفته هاشو ک چقد بدی
اصلا تا قبل از ۱ ماهگی از ۳۰ بیشتر بهش نده کولیک بیچاره ات میکنه نهایت سیر نشده دو ساعت و بکن یک ساعت بهش پستونک بده
منم حس میکردم با ۶۰تا سیر نمیشه ۹۰تاش کردم همون ۶۰تا خورد😂
عزیزم چ مارکی میدی ؟,منم میخوام بگیرم برا دخترم نمیدونم چ مارکی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.