خانومای هم هفته من چه قرصایی میخورین؟

۶ پاسخ

ففول و بونارکو

مولتی ویتامین (من اکتی ناتال میخورم که پلاس هست و امگا ۳ هم‌ داره دو تاقرصِ)
د۳
کلسیم
ففول برای آهن

من بخاطر شرایط خودم لووتیروکسین و آسپرین هم میخورم

آهن مولتی د۳

آهن
مولتی ویتامین
کلسیم با دی و منیزیم با همه
امگا۳

اهن
مولتی ویتامین
د۳

مولتی ویتامین - ویتامین دی ۱۰۰۰ - اهن - کلسیم

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وسوم بارداری