۱ پاسخ

من هفته دیگ زایمانمه و دکتر من نمیتونم نامه ای بدم برو نامه فوبیا از روانپزشک بگیر منم گرفتم و بردم بیمارستان تایید شد ولی دکترم زیر میزی نمیگیره ازم اهل زیر میزی گرفتن نیست با اینک من اختیاری خاستم

سوال های مرتبط