سلام خانوما م ش ه د زدن؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

نمیدانم

نوشتن که کنار فرودگاه انبار وزدن انبار چی بوده حالا

من نشنیدم پشت فرودکاهم

از بس گفتن مشهد اروم نمیزنن یهو وحشناک زدن
انگار اونام مبفهمن چی میگیم ماها

فک کنم ی صداهایی اومد

آره زدن شیشه های خونمون همه می‌لرزید خیلی صداش وحشتناک بود

نمیدونم تو خبر گفت ک دود بوده وو فلان

نمدونم منم فقط دیدم تو ی خبر نوشته بود سمت مصلی
راست و دروغش و نمیدونم🤷

سوال های مرتبط