۵ پاسخ

عادیه اون دوران هم میگذره من دردم انقدر شدید بود نمیتونستم بشینم یا پاشم من هم سرکلاژ بودم خیلی سخت بود

وای وای منمممم😭

طبیعی گلم من از تو بدترم

مگه رحم
استخون داره😬

منم داغونم درد دارم

سوال های مرتبط