عیبی نداره گاهی واقعا آدم عصبی میشه و کاریش نمیشه کرد خودم امروز به شدت گریه کردم
با بچه صحبت کن تا جایی که میتونی حواستو پرت کن حالت خوب بشه
بچه چیزیش نمیشه نگران نباش
بله منم ازین کارا کردم. اشتباهه نکن خواهر. دودش تو چشم خودت میره. چیزیش نمیشه . یچیز شیرین بخور به پهلو چپ بخواب
بستنی بخور ، نازش کن ، براش اهنگ قشنگ بذار، صلوات بفرست، که خوشحال شه.چیزیش نمیشه حرکاتشم بشمار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.