ببینش
مال من هم کوله ای هم دستی خیلی خوشگله💖
هر کدوم که خودت راحتی من چون چادری ام کوله ای برام راحت تره چون کنترل کردن چادر و کیف و نی نی آسون تره
ببین خودت کدوم راحت تری
آره عزیزم من یه برند دارم خارجیه عالیه تازه پشتش هم زیپ میخوره باز میشه میشه جای خواب
من گرفتم هم دستی میشه هم کوله ای خوبه به نظرم یموقع شاید پیش بیاد بچه تو بغله میشه راحت انداخت رو دوشت وبچه رو بغل کرد
کوله ای فکر کنم کم جا باشه.دستی ها بزرگترند می تونی پوشک رو هم توش بذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.