۴ پاسخ

عزیزم وقتی درد نداری کمرت بچرخونید
وقتی دردا شروع ؛شد بشین پاشو کن ...یا رو‌توپ بشین؛بشین پاشو کن .

منم خیلی دوس دارم زودی زایمان کنم کتش یه راه حلی بود البته ۱ هفته وقت دارم

به خاطر معاینه هست من دو بار معاینه شدم همینجوری بوده دردام

فک کنم بخاطر معاینه باشه

سوال های مرتبط