عزیزم وقتی درد نداری کمرت بچرخونید
وقتی دردا شروع ؛شد بشین پاشو کن ...یا روتوپ بشین؛بشین پاشو کن .
منم خیلی دوس دارم زودی زایمان کنم کتش یه راه حلی بود البته ۱ هفته وقت دارم
به خاطر معاینه هست من دو بار معاینه شدم همینجوری بوده دردام
فک کنم بخاطر معاینه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.