اب قند خوبه بدم بچم

۸ پاسخ

نه اصلا

نهههههههه

نه اگه دل درد داره این همه قطره مجاز تو داروخونه هست بگیر بده قند و نبات اصلا خوب نیس

نه اصلاندی بچه الکترولیت های بدنش بهم میریزه خدانکرده مشکل جدی پیش میاد

نه اگه برای دل درد میخوای بدی نبات بهتره

ن بابا 🥴

برای چیییی نهههه😳

نههههههههههه😐

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۱۷ ماهگی
مامان اوکادو🤤 مامان اوکادو🤤 ۱۰ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۵ ماهگی