اولین خرید سیسمونی
قشنگه؟

تصویر
۲۰ پاسخ

اره خیلی
مبارکت باشه عزیزم

مبارکه
قیمتش چقدر شد تو کانالشون قیمت نزدن

کاش مال منم نی نی اول بود از اول سیسمونی میخریدم 😍حیف همه چیز دارم و همشون سالمه

مبارک باشه خیلی خوشگلن

می‌خوام قنداق فرنگی بگیرم ولی حس میکنم تو فصل تابستون کلا قابل استفاده نیس برای نی نی تابستونی

خیلی قشنگه مبارکش باشه عالی

کانال روبیکا شونو میدی

سلام عزیزم
خیلی قشنگن مبارک باشه میشه بگی از کجا خرید کردی؟

خیلی عزیزم مبارک باشه😍

خیلییی قشنگن مبارک باشه

مبارک باشی عزیزم 🌹

مباااااااارکههههههه

خیلی نازه ماشاالا

حس پولداری داد بهم رنگش 😍😂

خیلی عزیزم‌مبارکش باشه عاشق ترکیب رنگ کرم قهوه ای ام خیلی شیکه همیشه

خیلی ناز مبارکه😍ولی اون کیسه خواب اغوشی چیه بهش میگن اون استفاده نمیشه چون بچت تیر دنیا میاد گرمهههه

خیلی عزیزم مبارک باشه❤️

خیلی😍

مبارک به سلامتی

چقددد قشنگ پیج داره؟ و قیمتش چقدر شد منم دقیقا همین مدلی میخام

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اقا آرشا🩵 مامان اقا آرشا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیرا🩵👶 مامان هیرا🩵👶 روزهای ابتدایی تولد