خاک تو سرا مگه جنگ دوازده روزه هسته ای نابود نکردن دیگه باز چی میگن
هرروز والا میگه شدید ترین حملات
اره الان داشتن حرف میزدن میگفت پیشرفت خوبی بود تقریبا آسمان ایران در اختیار ماست
اره واقعا 😭😭😭
یه کم پیش تبریزو یه جوری زده هنوز دارم میلرزم
طرفا ما فعلا آرومه اگ شرایط دارید بیاید اینجا
ازظهراینجاهی میره میادمیترکونه😭خدالعنتشون کنه گرفتارشدیم🖤
دوروزه داره میگه شدیدترین حملات رو انجام میدیم
این خبر ماله چ وقته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.