عقده ای ترین زنایی که تو زندگیم دیدم ۸۰ درصدشون مال همین گهواره ان. همش منتظرن یک اتو بگیرن بپرن بهت عقده هاشونو سرت خالی کنن.
اصن مهم نیست تاپیکت راجب چی باشه مثلا من تاپیک گذاشتم اونم با خنده که با شوهرم زن روز میبینم خوشم نمیاد اون نگاه کنه. یکی تو یک تاپیک دیگه هی میگف شوهرتو هیزه فلانه.
یعنی عقده خالی ان
آره عقده هاشونو اینجا خالی میکنن
آخ گفتی منکه الان زیاد نمیام گهواره حالم از اینجا داره بهم میخوره قبلا خیلی خوب بود
مامان گلی من نمیدونم چی نوشته بودی نمیدونم چه نظری داری
هر دو طرف بی اندازه عصبانی ان
چون ملت ایران هر دو فکر رو لبه تیغ وایستادن.هر کدوم ممکنه چیزی که میخواستن نرسند یا چیزی که داشتن رو از دست بدن
واسه همین همه عصبانی آن و میخوان همو پاره کنند یادشون رفته همه بچه یه مادر و پدریم فقط با افکار مختلف
که حق نداریم استخوان همو حداقل دور بندازیم
اینا زورشون ب خودشون و زندگیشون نمیرسه عقده هاشونو اینجا خالی میکنن و شاخ شدن
عقده و خشم شبتا صبح، صبح تا شب رو اینجا خالی میکنن
من نمیدونم پستتون چی بوده ولی گهواره خیلی جوش بدشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.