۶ پاسخ

همون نان ۲
ولی باید بعد واکسن ۶ ماهگی بدی

وقتی شماره ۱نان میدی باید شماره ۲همونی بدی دیگ

الان زوده وقتی میتونی شماره ۲بدی که واکسن۶ماهگی بزنه عزیزم

شماره دو از 6 ماه به بعد هست

چرا شماره ۲؟؟؟ میگن مواد مغذی شماره یک بیشتره...من خیلی بلد نیستم اینجوری شنیدم

چرا شماره ۲

سوال های مرتبط