همون نان ۲
ولی باید بعد واکسن ۶ ماهگی بدی
وقتی شماره ۱نان میدی باید شماره ۲همونی بدی دیگ
الان زوده وقتی میتونی شماره ۲بدی که واکسن۶ماهگی بزنه عزیزم
شماره دو از 6 ماه به بعد هست
چرا شماره ۲؟؟؟ میگن مواد مغذی شماره یک بیشتره...من خیلی بلد نیستم اینجوری شنیدم
چرا شماره ۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.