آره کافیه ولی کو عید💔😔
خوبه از اردیبهشت گرم میشه باید تیشرت و شورت بپوشن
کم نیست همش کثیف میشه باید تند تند بشوری...من برا دخترم چهار دست خونگی گرفتم
آره من ۳ دست خریدم از الان میپوشن 😂 فک کنم دو دست دگ هم بلوز شلوار باید بخرم
کو عید؟
آره کافیه
ارهه ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.