۷ پاسخ

آره کافیه ولی کو عید💔😔

خوبه از اردیبهشت گرم میشه باید تیشرت و شورت بپوشن

کم نیست همش کثیف میشه باید تند تند بشوری...من برا دخترم چهار دست خونگی گرفتم

آره من ۳ دست خریدم از الان میپوشن 😂 فک کنم دو دست دگ هم بلوز شلوار باید بخرم

کو عید؟

آره کافیه

ارهه ...

سوال های مرتبط