خانما ترشح زیاد از علایم زایمانه؟؟؟🥲

۴ پاسخ

بستگی داره چه ترشحی باشه سفید و غلیظ باشه نه
ولی اگه موکوسی باشه از اون ترشح به بعد ۲ـ۳ روز بعد زایمان میکنی

من ی هفته ده روز قبلش ترشح ابکی ازم میومدجوری ک رفتم سنو فک کردم نشتی کیسه اب دارم

آره داری نزدیک میشی حداکثر طی دو هفته آینده زایمانته

فک کنم منم چندروزه زیاد شده

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی