۳ پاسخ

جای خوب برو حتما

آره من دقیقه همون لحضه دردام شروع شد

اره ساعت ۴ بعد ظهر معاینه شدم ساعت ۹ یدونه شیاف گذاشتم ساعت ۱۲ یکی ساعت ۲ شب درد هام شروع شد ۱۲ ظهر بچه ام به دنیا آمد البته معاینه تحریکی شده بودم

سوال های مرتبط

مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد