چون خودمم این طورم،تا ۳روز خونریزی،بعد دیگه در حد لکه و چن قطره
دکترم گفت اوکیه
خوب نیست باید پیگیر بشین یا سردی یادعفونت یا کیس یا گردش خون ضعیف
در درجه اول که طبیعی نیست اگه قبلا کم نبوده باید چکاپ بدی مشکل هورمونی نداشته باشی
منم نمیدونم
ممکنه علتش شیردهی باشه برای منم هم حجمش هم روزش کم شده
طبیعیه دیگه
من از بعد بارداريم كه پريود شدم هم خيلى خونريزيم كم شده هم كلا ٣،٤ روزه پاك ميشم، با خودم گفتم شايد داره يائسه ميشم😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.