خانما علت کم بودن خون پربودی چیه

۶ پاسخ

چون خودمم این طورم،تا ۳روز خونریزی،بعد دیگه در حد لکه و چن قطره
دکترم گفت اوکیه

خوب نیست باید پیگیر بشین یا سردی یادعفونت یا کیس یا گردش خون ضعیف

در درجه اول که طبیعی نیست اگه قبلا کم نبوده باید چکاپ بدی مشکل هورمونی نداشته باشی

منم نمیدونم
ممکنه علتش شیردهی باشه برای منم هم حجمش هم روزش کم شده

طبیعیه دیگه

من از بعد بارداريم كه پريود شدم هم خيلى خونريزيم كم شده هم كلا ٣،٤ روزه پاك ميشم، با خودم گفتم شايد داره يائسه ميشم😄

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان ایلیا_ال آی مامان ایلیا_ال آی ۲ سالگی
مامان رها مامان رها ۲ سالگی
مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی