برنامه یک زن دیدین چقدر بیخود شده پاااکش کردم
#شیرخشک
#بچه

۵ پاسخ

اره گوزمالی شده

خخخ حتی برایاینکە بخوی تاپیک بزاری باید پول بدی تو،اونبرنامە

دقیقا خیلی مزخرف شده

خیلی مسخرس ن کامنتا رو میشه دید ن میشع گذاشت

چیشده مگه

سوال های مرتبط