۸ پاسخ

وای منم همینو گرفتم دیروز ۲۵۰تومن مبارکش

صدادار هستن؟

منم خریدم پا دخترم میکنم دستشو میگیریم راه ببریم میگه ترس میترسه🫠گریه میکنه ک در بیارمش

مبارکع چند گرفتی از کجا گرفتی؟من گرفتم برا دخترم تازگی اما یکم بزرگع بنظرت کی اندازش میشه ؟سایز ۲۱

ای جانم مبارکش باشه انشاءالله راه میره نگران نباش تونستی براش واکر بخر 😍😍😍

وای من دنبال دمپایی ام پیدا نمیکنم

دمپایی دخترم شبیهشه ولی صورتی 😅

مبارکه چند خریدی پیج داشت؟

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان سمیه کاوسی مامان سمیه کاوسی ۱ سالگی