۹ پاسخ

طبیعیه دست نزنی

اره ب مرور تخلیه میشه

دست نزن ازم بزرگ ترم ممکنه بشه بعدش هم خود به خود مبارکه چرکش میاد بیرون

اصلا دست بهش نزن

اره عزیزم طبیعیه، من میبردمش حموم میدیدم پوستش افتاده و خوب شده

اره طبیعیه

مشکلی نیست

عب نداره

بله و جای واکسن‌پسرم هنوز خوب نشده

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی