خانما من،سرما خوردم،چیکار کنم خوب بشم

۷ پاسخ

شیر با عسل بخور

من فقط با ویتامین سی و اب پرتغالو استراحت شدید خوب میشم

ولی خودم چون از تجویز آبلیمو عسل خوشم نیامد در کنار قرقره کردن ، صبح ناشتا و شب موقع خواب یه قاشق عسل می‌خوردم گلوم زیاد اذیت نکرد .

صبح و شب هم آب نمک قرقر کن

.من تازه خوب شدم
دکتر رفتم فقط گفت استامینوفن ساده بخور هر هشت ساعت .
سوپ و مایعات و میوه .
آب ولرم و به قاشق عسل و دو قطره آب لیمو تازه .
شیر ولرم

مرکبات بخور ابلیمو عسل
استامینوفن ساده برا درر

نمدنم منم دارم جون میدم🤣😭

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحون مامان ریحون هفته بیست‌وهشتم بارداری