۶ پاسخ

🤣🤣🤣 فکر کردم شیشه میکشی

دختر‌منم عاششششق شیشه شیرش بود ، کلی لیوان خوشگل خریدم، با خودش رفتم یه قمقه برداشت خیلی دوسش داره نینی صداش میکنه چون عکس دختر داره روش، دوروز فقط شبا شیشه شیرش و دادم اب بخوره بعدش دیگه اونم ندادم،۴روز اول خیلی لجش و گرفت براش‌کلی برچسب گرفته بودم هربار میدادم حالش عوض‌میشد، دیگه کلا یادش رفت

وای خدا دخترم فکر کردم شیشه صنعتی رو میگی 😑

وای فکرکردم شیشه مخدرو میگی😂😅

منم دخترم همینجوره با اینک دو تا سه وعده شیر میدم
فعلا راهکاری ندارم اونم تو این اوضاع
اگه بیشتر از سه وعده بهش شیر میدی با شیشه سعی کن دفعات کم کنی

فکر کردم اون شیشه رو میگی🤕

سوال های مرتبط