۱۶ پاسخ

حبوبات ماهی سبزیجات لبنیات حتما مصرف کن

تا الان شیش کیلو اضافه کردم ولی وزن بچه خوبه تو سونو ۳۴ هفته دو ۶۰۰ وزنش

من ده کیلو اضافه کردم ۵۳بودم شدم ۶۳

والا من اصلا ریزه خواری هم ندارم فقط وعده ها اصلی .هله هوله هم اصلا میلم نمیکشه بخورم ولی از اول تا حالا ۱۸ کیلو اضافه کردم😢😢

من اوایلش ۵کیلو. کم کردم الان اون پنج کیلو باز بزگشته

۱۰کیلو ۶۱شدم

من ۶۰ بودم شدم ۶۶،وزن دخترمم خوبه خداروشکر

من ۶۳ بودم شدم ۶۷ خیلی هنر کنم بشم ۷۰ کیلو
۱۰ روز بعد سزارین هم دوباره میشم ۶۳
کلا هر چی اضاف میکنم بچه و کیسه آب و جفت میشه

وزن دخترت چقدره؟

۴۵ بودم شدم ۵۵،ولی باز لاغر اندامم😁

من ۷۲ بودم الان شدم ۸۲
فعلا ۱۰ کیلو اضافه کردم ببینم تو این هفته های اخری چی میشه🫠😂

من ده کیلو اضافه کردم

من ۹۴بودم شدم ۹۹🤣🤣🤣🤣 دارم رکورد میزنم

۱۰کیلو تاحالا کم کردم اصلا اضافه نکردم
۹۷بودم شدم ۸۷

منو بهداشت گفت 8کیلو از اول

من 15 کیلو اضافه کردم

سوال های مرتبط

مامان قند عسلم🩵 مامان قند عسلم🩵 هفته سی‌وششم بارداری