۱۲ پاسخ

خانمایی ک اینجا تئوری پزشکی ارائه میدین با نظریه های تخیلی میشه بدونم مدرکتون و از کجا گرفتین؟؟😂😂😂😂😂😂

من اصلا بهش شیرکاکائو نمیدم

شیشه شیرش چ جالبه از کجا گرفتی

من دختر وعده اصلی نمیخورد چ برسه میانوعده
نوشجون دخترتون

چرا همه گارد گرفتن ک چرا شیر کاکائو میدی بهش مگه شیر کاکائو چشه
بچه ها سخت نگیرین بخدا هفته ای یبار اینا اشکالی نداره که وااا

چقدر دنبال این لیوانم

یه لیوان شیرکاکائو دادی دست بچه علما رو ب بحث انداختی خواهرمن😂😂😂😂

نوش جونش دختر منم عاشقشه ولی سعی میکنم کمتر بدم

نوش جونش عزیزم،ولی کاکائو چون کافئین داره بهتره که دیتر باهاش اشنا بشه،جذابم هست،دیگه بچه همش همینو میخواد،کلا با چیزای مضر دیرتر اشناش کن،مث نوشابه کاکائو،شکلات و ...

من تاحالا شیرکاکائو ندادم

نوش جونش عزیزم

شیرکاکائو میدی بهش😐

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان آنیام دنیام🫀🧿 مامان آنیام دنیام🫀🧿 ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان ♥️چال گونه♥️ مامان ♥️چال گونه♥️ ۲ سالگی
مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی
مامان ماهلین👨‍👩‍👧 مامان ماهلین👨‍👩‍👧 ۳ سالگی