۴ پاسخ

عزیزم هرچی شماره شیرخشک میره بالا تر خواصش میاد پایین تر
شماره ۱ از همه سنگین تره شماره ۲ کمی سبک میشه شماره ۳ از همش سبک تر

نه بده بهش

ن بابا من ی هفته مونده ب ۶ماهگی ۲ دادم اصلا هم چیزی نشد

از شروع ٦ ماهگى بايد ٢ بخوره

سوال های مرتبط