نه دیگه داخل مولتی داره
من مولتی ویتامین بهش میدادم بالا میورددکترش گفت اد رابهش بده بااهن
ن مولتی آد داره بخای آد هم جدا بدی اور دوز میکنه بدنش آسیب میبینه
از۶ماهگی فقط مولتی.مولتی هم ویواکیدز یا بیبی جویس بگیر
دخترم چند روزدیگه میشه ۵ ماهه یعنی دیگه ندم آ د رد
نه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.