منم اینجوری بودم بارژیم کنترل نشد رفتم دکترغدد هردوهفته باید ازمایش بدین و دوز انسولینتونو تنظیم کنین، از15هفته انسولین زدم، باید یه دستگاه اندازه گیری قندخون بگیرین تا اخربارداری، مارک اون خوبه
منم از اول بارداری داشتم قرص متفورمین خوردم
باید برسونی به ناشتا ۹۲ ... برنج در حد دو سه قاشق بیشتر نخور نون حتما سبوس باشه و کم. سیبزمینی و ماکارانی ممنوع . بیشتر پروتیین بخور مثلا اگر لوبیاپلو درست میکنی یه قاشق موادش و جدا بذار کنار برای خودت با دو ق لوبیاپلو . میوه میخوای بخوری سرچ کن گلایسمی میوه پایین باشه. دکتر بری احتمالا متفورمین میده بهت که اونم ۱۰ واحد قند من و میاورد پایین.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.