شما که خوبه ی فکر اساسی میخواین بکنین
من که با شوهرم قرار میذاریم طبیعی جلوگیری کنیم که متاسفانه میزنه زیر قولش 🤦♀️🤦♀️ میگه نمیشی
منم قرص نمیخورم🙈🙈
۲تومن هم هزینه گذاشتنش البته یه دکتر هم گفت ۴تومن این قیمت پایین بود دکترش
من یه ماه پیش پرسیدم از ۵۰۰شروع میشه ۵تومنی هم داره که هورمونی
خواهر فکر خوبی کردی ایودی خیلی خوبه حتما بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.