۳ پاسخ

من ۴ به بعد شبا هرازگاهی میدم
الانم تو سوپ میریزم اگر اب قلم نباشه

از اخر پنج ماهگی بجا کره تو فرنی و سوپ هاش میریزم بعضی وقتا ک یبوست خالی میدم میخوره

میای گروه

سوال های مرتبط