۳ پاسخ

خوبه بعد یکسال همون ۴۰۰ سیسی بیشتر نباید بخورن...بهش ماست اینا هم بدی با غذاش مطمئن باش عالیه

اره درصورتی که غذا خوب میخوره اگه

دوستان من هرچی مینویسم نمیاد میگم تو بارونم زدن تاحالا؟

سوال های مرتبط