من یه بار قنداق کردم تحمل نکرد دیگه نزاشتم
گهگداری وقتی بی قراره یا حمامش میدم خیلی شل قنداق میکنم میخابه مرتب شیر میدم دوباره میخابه
قطعا چون نمیخوابه بعدم کولیکش کمتر اذیت میکنه
آره
من الانکه سه ماهه هم هست قنداق میکنم خیلی دستاش تکون میده و میزنه تو صورتش 😅 نمیدونم تا چن وقتگی باید ادامه بدم فعلن ک درست نشده
من اصلا قنداق نکردم
اره شبها قنداقش میکنم راحت میخوابه
بله میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.