سر بچم خیلی بد فرم شده چکار کنم

تصویر
۱۰ پاسخ

خودش خوب میشه به مرور که بزرگ میشن الان اکثر بچه ها همینطورن

همیشه یه مدل نخوابونش به جهات مختلف بخوابه
و اینکه عادیه با بزرگ شدن درست میشه

ارع از بالشت فرم دهی استفاده کردم من اصلا تاثیر نداشت
میگن ب پهلو باید بخوابونی پسر من نمیخابه

وای دقیقا مثل سر دختر من خیلی نگرانم

عزیزم درست میشه اصل نگران نباش کم کم

توی خواب هم طاق باز بذارش هم به چپ هم به راست و تامی تایم هم باعث میشه فرم سرش خوب بشه

دختر منم کلش اینجوریه اصطلاحا خربزه ای...البته از موقع تولدش اینجور بود ...با این که زایمانم سزارین بوده....حالا هم تو نت خوندم هم دکترش گفت تا یکی دوسالگی خوب میشه نمیدونن والا

پسر منم اونطوریه

بهم میگن از بد خوابوندنه

دخترمنم اینجوری شده منم نگرانم

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۷ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۱۰ ماهگی