۲ پاسخ

من اپتامیل دادم خوب بود‌وزندهیش ولی رفلاکس داشت بردم دکتر اپتامیل اچ ا نوشت دوهفته دادم الان شروع کردم ببلاک کامفورت میدم ببینم چطوره بهش میسازه یا ن فعلا معلوم نی

نه بچه من خیلی پی پی میکرد

سوال های مرتبط