از علائم ماه هشتم بگید ببینم مثل هم هستیم یا نه؟🥲😇


بارداری

تصویر
۳۱ پاسخ

سرپا نمیتونم زیاد وایسم خسته میشم نمیتونم خم بشم
کمر درد
خستگی زیاد

هنوز وارد هفت ماه شدم نصف علائمارو دارم خستگی بی حالی
گشنگی
سنگینی
عین پنگوئن راه میرم
هرچند شکم نداشتم لاغر بودم الان این ذره ک اومده جلو باعث‌شده نتونم قشنگ راه برم🫠😂

سنگینی تنگی نفس تند تند دستشویی احساس سنگینی زیاد زیر شکمم

من رفلاکس دارم

ماشالا چقدر بزرگ شده 💙

راه که میری اذیت میشی زیاد سر پا نمیتونی بمونی خودشو سفت میکنه
تاازه مال من با زانوش میزنه تو شکمم

من همه این دردا رو دارم
خرید سیسمونی و چیدن اتاق و خونه تکونی هم باید بکنم
ایشالا زنده بمونم🥲

مضخرف ترین ماه
درد مقعد ، واژن، زیر شکم ، کمر درد پریودی، وقتی دراز میکشم احساس خفگی دارم،پوست بدنم و صورتم خشک شده، لبام خشک شده انگار بدن بی آب میشه

نمیتونم خم بشم یکم که راه میرم نفس نفس میزنم
نمدونم برای چی اینقدر خوابم میاد بعضی روزا لگنمو و پاهام درد میکنه بعضی روزا نه بچه امم خودشو به نافم فشار میده خیلی درد میگیره

من درد لگن دارم دردم یجوریه ک توی کشاله ران و بیکنیه .میخام پاشم ب پهلو شم دردم میگیره شدید ..سردرد دارم گاهی .اشتهام کمتر شده چندروزی هست..پوست شکمم داره ترک میخوره

من هنوز خیلی سنگین نشدم
ولی اگر خیلی سرپا باشم واژن درد میگیرم

سوزش معده خستگی درد کمر و زیر شکم انقباض زیاد سرپا نمیتونم وایسم یا خم شم درد کشاله ران و واژن دستشویی رفتن مدام پهلو به پهلوشدن به سختی و با درد بازم بگم😂

داغون خسته گشنه بی خواب درد شدید،،،از چی دیگه بگم برات خواهر

درد لگن
رخت خواب انداختن جلو دستشویی
جفت پاندا راه رفتن
گرسنگی شدید

سلام دکترت کیه تو رشت ؟
من میخوام توی این شلوغیا برم رشت

خوشگلم دکترت کیه؟منم میخام برا زایمان بیام رشت پیش مامانم اینا باشم🥲

پس چرا شکم من انقد ترککککک خورده از الان

درد کشاله ران
دستشویی رفتن
گاهی اوقاتم درد پریود

من زیاد میریم دستشویی رحمم درد داره بعدش لگن درد

هر دردی بگی دارم توی ماه هشتم خیلی بده و سخت 😥😥🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

خستگی، تکرر ادرار، دردکمر

خستگی و تنبلی و عصبی بودن و سنگین شدن هوووف داغونم

خستگی و خواب و سنگینی ،کمردرد،درد استخوان واژن 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

مثل من موهای شکمت میزنی 😆😂😂😂

تکررادرارزیاد دردقفسع سینه اخرای ماه هشت ترش معده

وای از حالت بیرون زدگی ناف میترسم

کلا ماه هشتم سخت‌ترین ماه بود ماه نه سختی اون رو نداره

درد کشاله ران

خستگی بیحالی
جیش رفتن زیاد 😂
سوزش شدیدددمعده

درد واژن اصلا نمیتونم بایستم یا حتی بشینم و اینکه هراز گاهیم‌انقباض دارم

خستگی سنگینی تکرار ادرار سردرد بی حالی کافیه یا باز بگم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان نینی 💗 مامان نینی 💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد