و منی ک هنوز ماه ششم😂😂
خیلی دیر میگذره🥲
وای چرا همه ماه هفت میگن دیر میگذره اگ بخواهیم حساب کنیم کلن نه ماه دیر میگذره من فردا وارد ماه هفت میشم تا الان برام مثل برق باد گذشت انشالا همه مون ب سلامتی نی نی هامون بغل کنیم
من یه هفته ش درگیر جابجایی کولر و تمیز کاری خونه بودم
یه هفته لوله کشی و مهمون داری
یه هفته شوهرم مریض و بستری شد و بعدش مهمون داری
خلاصه ک نفهمیدم چی شد
برای من زود گذشت
هرروزش رو درگیر بودم
ماه هفتم طولیده بود
۸ تا الانش ک خوب بوده زود گذشته برا من😅
ماه۷ برای منم خیلی دیرگذشت🥲هشت یکم بهتر بود اما اینم سرعتی نبود
ایشالله ک زود بگزره
برا من که هشت خیلی زود گذشت.
ماه نهم هم به سرعت یک هفتهاش تموم شده
اتفاقا ماه ۸ رو اصلا من نفهمیدم چطور گذشت. ۹ یکم کندتر میگذره
منکه ماه هفتم برام اوکی بود
کم کم دارم تمومش میکنم
خيلييي دير ميگذره🥴🤦🏻♀️
دیر گذشتن که جای خود خیلیم سخته نشستن خوابیدن خواب که دیگه غیر ممکن مبشه من خسته شدم😩
وای ماه هشتم و نهم اصلا نمیگذره مگر اینکه حسابی سرگرم باشی
اتفاقا خیلیییی دیر میگذره🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.