۱۷ پاسخ

عالیه.ماشاله..ست کردنتون قشنگه😍😘خوشم اومدددد

ماشاالله... خدا حفظتون کنه... بمونید برای هم...
عکسا و ژستای قشنگی شدن...👌🩷

خیلی خوشگلههه😍😍😍

عزیز دلم 😍 خدا برای هم نگهتون داره ❤️❤️❤️
تولد پرنسا خانم ما هم مبارک 😍❤️

چه لحظه های قشنگی 🤩🤩🤩🤩💕

عزیزممم
ایده گرفتم ازت منم از این عکسا بگیرم😍
عالی شده

آی خدا من قربون دوتاتون برممممم که انقدر قشنگید و ناز

عزیزم ❤️❤️❤️
تولدش مبارک 😘😘

وای چقدر قشنگه 🥰

چه عکسای قشنگی😍😍😍
تولدش کلی مبارک 🎂❤️

چ زیباا

ای جونم😘😍🥺

خیلی قشنگن عکسات
خوبه همکاری کرده
پسر من ک اصلا نمی‌ذاره عکس بگیرم انقد تکون میخوره😅

پرتکرارباشه تولدگل دختر😍

بمونین براهم❤

چقد زیبا
تولد گل دخترت هم مبارک باشه ♥️

خیلی قشنگن عکساتون بمونید برا هم 😍♥️

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان دختری❤️ مامان دختری❤️ ۲ سالگی